divendres, 1 de juliol del 2011

La imaginació i "la imaginació al poder"

En aquest enllaç es pot visualitzar la meva participació en el debat del programa Para todos la 2 tractant el tema de la imaginació (15/6/2011) a propòsit del moviment del 15 M:

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada